PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zdjęcia na moim blogu są mojego autorstwa, jeżeli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie wzory pozyskuję z internetu lub sama wykonuję.

niedziela, 24 stycznia 2016

zawieszka - litera H

Stworzyłam zawieszki w kształcie litery H. Najpierw z kartonu wycięłam literki i potem zabrałam się za ozdabianie. Pierwszą okleiłam białym kocem polarowym, wykończyłam ozdobną białą tasiemką i nakleiłam na nią trzy kwiatki ze wstążki:






A drugą owijałam włóczką, wykończyłam białą wstążeczką i też nakleiłam kwiatki ze wstążki:






Myślę, że gdyby ta wstążeczka była w kolorze włóczki to lepiej by się to prezentowało, bo tak mi jakoś dziwnie te białe wykończenia wyglądają. Wzór literki pochodzi stąd



Przypominam jeszcze o tym, że jest jedno miejsce wolne na Podaj dalej u mnie. Serdecznie zapraszam.

3 komentarze:

  1. No proszę jakie sobie zawieszki zrobiłaś :) Fajne są te Twoje kwiatki, tylko mogłyby być ciut większe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe, ładnie by wyglądały na przykład w dziecięcym pokoju.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)